10. desember 2011

NY BLOGG - NYE MULIGHETER?

Heisann!
Nå prøver jeg igjen. Denne gang med "ny" blogg. Den er ikke direkte ny da.. Viste seg at jeg har hatt den siden 2009. ooopsi. Men nå skal jeg jammen meg prøve å skrive noe. Jeg har hatt utallige blogger før, men de har alltid handlet om dritt og ingenting. Bare slik som de typiske jentebloggene nå til lands - outfit, sminke og hva jeg har gjort den dagen. Noe så kjedelig. Jeg kler meg ikke spesielt "fint", jeg kan ikke å sminke meg, og oppramsing av dagen? sykt kjedelig.

Så nå skal jeg begynne å skrive om det jeg gjør til vanlig. Altså, å bake! Jeg elsker å bake. Jeg kan ikke si jeg er så utrolig flink, men det er det beste jeg gjør! Når jeg baker så slipper jeg å tenke på alt og ingenting. Jeg får bare slappe av og måle opp ingredienser. Herlig! Men jeg er tross alt elev også, så baking hver dag blir det ikke. Men jeg prøver å bake så ofte jeg kan.

Men bloggen kommer ikke bare til å handle om baking. Den kommer også til å handle om drømmer, mål, håp, mine meninger og alt annet som kan poppe opp i hodet mitt.

Nå har dere fått et innblikk i hva bloggen min kommer til å handle om, så da avslutter jeg her.

Ingen kommentarer: